Friday, April 8, 2011

aktiviti hari ni pada 9 april 2011~~fuh!!! sonok la walaupun letih~! ;p

fuh!! keja tramat banyak bagai...tp mmg best!!aku enjoy dan aku suka.... ;p sonok wat keja..happy sntiasa walaupun kerja projek tramat banyak...isnin ni final assmnt painting...selasa video france....rabu grafik...pergh~!!! grafik nyer subject semuanya da 4 projek!!! aduhai...x siap lg..........

skrang kt studio dr smalam lg x balik2 lg.....sb sy kan pemalas wat keja awal2..suka wat keja last2...baru rasa best wat keja..sb rasa wat dgn brsungguh...hu3~ brsungguh la sgt...weekkkkk~~~

dlm beberapa minggu ni masa yg aku ada mmg full ngn keja..ak banyak g luar direct g merata2...
ha3~ x rehat..biasa la namapun student la...hi3~

ok la..nk sambung wat keja painting...nk edit photoshop plak.... style work aku...style realife assmblaje...kolaj plbagai mix media...wing3~ ;p ok la...lama x aktif blog aku ni..dh lama dh mati separuh jalan....;p

k...bye slm...:)
tulisan ni aktiviti harian aku wat.... ~(^,^)!*

No comments:

Post a Comment